OBSERWATORZY

wtorek, 29 listopada 2011

:)

Dobry ;)
Dzisiaj pomimo dwóch kartkówek, dzień mam wyśmienity.
Powodem tego, są moje urodziny ;]
Szkoda tylko, że pomimo tego, pisaliśmy te kartkówki >.<
Mówi się trudno..
Oprócz tego, w szkole nic nadzwyczajnego się nie stało.
Znowu zaczęły się próby, próby i jeszcze raz próby. wrr..
Także na próbie, były fazy, - Ej, na tej bluzie siedział .... ! (to było epickie) :D
Nieważne, w każdym bądź razie, ciągłe śpiewanie jest wykańczające..

To tyle na dzisiaj. Wrzucę kilka zdjęć z soboty i z niedzieli i biorę się za lekcje, bo kiedyś muszę -.-
Także do następnego razu ;)








a tu parę zdjęć z niedzieli (wyniki mojej nudy) ;)


4 komentarze:

  1. Łaał, sama robisz te zdjęcia czy znalezione w internecie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie jestem głupia, aby przywłaszczać sobie zdjęcia innych. To nie moja liga ;)

    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia robisz, super jest te z cytryną:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń