OBSERWATORZY

niedziela, 17 lutego 2013

sieeemaneczko :)

wreszcie mogę tu coś napisać.
miałam małe problemy z lapkiem :p

a więc dopadło mnie choróbsko :(
na szczęście już prawie mi przeszło
i lepiej się czuję.
we wtorek operacja,
troche się boję, ale dam rade,
silna jestem !
no!

Pomyślałam sobie,
że jeśli nie będę miała tu do wstawienia jakiś ciekawych zdjęć,
to nie będę was dręczyć jakimiś notkami o moich "przeżyciach".
Nie jest to za ciekawe, i ja dobrze o tym wiem.
Więc nie będą tu tylko zdjęcia, będą też inne tematy.
Dzisiaj poruszę już pierwszy.





---------------------------------------------------------------------------


Znacie może jakieś dobre sposoby na przyspieszenie porostu włosów ?
Moje są krótkie, bardzo denerwują.
Chciałabym, aby rosły szybciej.

Czytałam, że nie ma określonego sposobu na porost włosów
U jednych rosną szybciej u innych wolniej.
Na internecie piszą różne rzeczy na ten temat. Mianowicie:
  •  polecają napar ze skrzypu polnego (metoda domowa)
  • należy dbać o odpowiednią ilość witamin
  • dobre są też wcierki na skórę głowy
  • olejek rycynowy
  • i oczywiście trzeba o włosy dbać!

    Są to wyczytane przeze mnie gdzieś na internecie
    różne sposoby. Może macie jakieś swoje, które równie pomagają ?
    Proszę o odpowiedzi :)

    Pozdrawiam ciepło !

18 komentarzy:

  1. trzeba dbac, podcinac czasami i nie palić prostownica lub innymi złami :( tez bym chciała mieć długie :(
    świetny blog , podoba mi się :))))))
    zapraszam do mnie! :** http://terybluft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękny kolor włosów <3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od niedawna zaczęłam dbać o włosy i chcę je zapuścić. Jak na razie używam masek i olejku rycynowego. : ) Moja koleżanka piła herbatę pokrzywową i mówiła, że to coś daje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, wielkie dzięki za odp. :)
      spróbuję tej herbaty, mojej znajomej też pomogła ;)

      Usuń
  4. http://crazyyy-katbunny.blogspot.com/ - poczytaj soebie tutaj o włosach !

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrówka życzę, świetny blog :)
    Zapraszam do siebie, dzisiaj relacja foto z ferii :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze że już jesteś : D
    zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się to pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń