OBSERWATORZY

sobota, 20 kwietnia 2013

sieeeeemanko :D

-w końcu, w końcu jest ciepło !i nie ma śniegu !
dobra, nie będę "krakać" :D


w szkole jak to w szkole,
nudno nudno i jeszcze raz nudno.
wkurzają mnie już pewne osoby,
ŻAŁOSNE są.
ale co ja tu będę się wywodzić na ten temat
i niepotrzebnie się denerwować :)
trzeba dać na luz :D


wczorajsze tańczenie dancehallu,
jejku, wolę o tym nie pisać xD
hahahaha, komedia

jak na razie to chyba wszystko.
poniżej wstawiam jakieś tam mało pomysłowe zdjęcia
i idę grać na gitarce :)











jak chcemy powiększyć, klikamy w miniaturkę :)

  Luka


 

do zobaczenia :*

13 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Piękny piesek <3
    Słońce jest i mam nadzieję, że będzie jeszcze długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dzięki :)
      oj, ja też mam taką nadzieję :D

      Usuń
  2. fajnee zdjęcia ! ;D Piesek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesek *.*
    Jakie ładne zdjęcia *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i ok, obserwujemy :)
      również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. swietny blog, będę wpadać częściej + obserwuję.


    http://zycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń